A kapcsolatitőke-megosztás Budapesten is sikeres

2015. július 31., péntek 07:05

Budapest, 2015. július 31. - Az elmúlt években a fővárosban is igazolódott: a hagyományos üzleti modellek mellett izgalmasabb üzleti struktúrákra is nyitottak a hazai vállalkozások. A Business Network International (BNI) az „Aki ad, az nyer®” elvén alapuló, jutalékmentes üzleti ajánlások rendszerét honosította meg hazánkban, budapesti régiója pedig néhány év alatt a világ öt legeredményesebb körzete közé került.

A világ legnagyobb, tudatos üzleti kapcsolatépítéssel foglalkozó szervezete, a BNI 2008 óta van jelen Magyarországon. Jelenleg már közel 1000 vállalkozás üzletpolitikájában kap egyre nagyobb szerepet a jutalék nélküli ajánlásokon alapuló networking modell. Évről évre látványosan növekszik azoknak az üzletembereknek a száma, akik a heti rendszerességgel szervezett találkozókon és azok közt bizalmi alapon bővítik üzleti kapcsolataikat.

 

A megbízható üzletemberekből álló, konkurenciamentes csoportokban a tavalyi évben 14,1 milliárd forintnyi többletbevétel valósult meg. Ennek jelentős része (12,4 milliárd forint) a budapesti régióhoz köthető. Tavaly a budapesti körzet igazi siker-sztoriként emelkedett ki a térségből, hiszen ez volt az első olyan magyar terület, amelynek sikerült bekerülnie a világ öt legeredményesebb BNI-régiója közé.

hirdetés

 

A siker titkát négy fontos alaptényező adta: a csoportok számának növekedése, a tagmegtartási arány, valamint a generált üzletek mennyisége és értéke. A BNI Magyarország csoportjainak közel a fele, összesen 16 található a budapesti régióban. Budapest az üzleti élet szempontjából vonzó célpontnak számít, hiszen itt található a legtöbb vállalkozás, valamint a legnagyobb cégek is, a tagok ezáltal szélesebb kapcsolati hálót tudnak egymás rendelkezésére bocsátani.

 

- Miután egy helyen koncentrálódnak a legjelentősebb vezetők, beszállítók, alvállalkozók és ügyfelek, a vállalkozók úgy gondolják, hogy a fővárosban több és jobb opció van az üzletkötésre - árulja el Geyer Attila régióigazgató. - Nem véletlen, hogy egyre többen szeretnék kiaknázni az itt adódó lehetőségeket, közülük sokan a személyes ajánlásokon alapuló üzleti modellt igénybe véve: tavaly 3000 üzletember látogatott el vendégként a BNI budapesti üzleti találkozóira.

 

Miközben tavaly a budapesti csoportokban több mint 18 000 jutalékmentes üzleti ajánlás született, az is kiemeli a régiót, hogy elkötelezett és megbízható üzletembereket tudhat a soraiban.

 

- Több mint 120 olyan vállalkozó van, aki már három évnél régebb óta üzletel a budapesti körzetben - teszi hozzá Geyer Attila.

 

Forrás: BNI Magyarország, bővebben: www.bni-hungary.com

Kapcsolódó cikkek

A Szegedi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kara épületének elfoglalásáról döntöttek a városban rendezett diáktüntetés résztvevői szerdán. Miskolcon párhuzamosan ismét több százan tüntetnek.

gumicsere-noi-szemmel400-1478937081.jpg

Budapest, 2016. november 12. - A nők 64%-a rendszeresen vezet autót, és ma már minden második hölgy maga intézi téli-nyári autógumi-cseréjét. Bár sokakban az a meggyőződés él, hogy műhelybe járni férfi feladat, a tény az, hogy a nők egyre bátrabban szervizeltetnek.

Budapest, 2014. május 17. - A fenntarthatóság napjainkban már a versenyképesség kulcsa, a környezettudatosság fontos szempont az üzletek működéséhez. Ezt felismerve indította el a SURVIVE ENVIRO Nkft. tavaly a „Zöldülnek a Királyok” projektet a budapesti és a pécsi Király utca üzleteinek bevonásával. A sikeres kezdeményezést követően a Zöldüzlet Program folytatódik 2014-ben is. A cél a környezettudatos üzletvezetés gyakorlati megvalósítása. A csatlakozás lehetősége pedig már az ország valamennyi üzlete számára adott.