A kapcsolatitőke-megosztás Budapesten is sikeres

2015. július 31., péntek 07:05

Budapest, 2015. július 31. - Az elmúlt években a fővárosban is igazolódott: a hagyományos üzleti modellek mellett izgalmasabb üzleti struktúrákra is nyitottak a hazai vállalkozások. A Business Network International (BNI) az „Aki ad, az nyer®” elvén alapuló, jutalékmentes üzleti ajánlások rendszerét honosította meg hazánkban, budapesti régiója pedig néhány év alatt a világ öt legeredményesebb körzete közé került.

A világ legnagyobb, tudatos üzleti kapcsolatépítéssel foglalkozó szervezete, a BNI 2008 óta van jelen Magyarországon. Jelenleg már közel 1000 vállalkozás üzletpolitikájában kap egyre nagyobb szerepet a jutalék nélküli ajánlásokon alapuló networking modell. Évről évre látványosan növekszik azoknak az üzletembereknek a száma, akik a heti rendszerességgel szervezett találkozókon és azok közt bizalmi alapon bővítik üzleti kapcsolataikat.

 

A megbízható üzletemberekből álló, konkurenciamentes csoportokban a tavalyi évben 14,1 milliárd forintnyi többletbevétel valósult meg. Ennek jelentős része (12,4 milliárd forint) a budapesti régióhoz köthető. Tavaly a budapesti körzet igazi siker-sztoriként emelkedett ki a térségből, hiszen ez volt az első olyan magyar terület, amelynek sikerült bekerülnie a világ öt legeredményesebb BNI-régiója közé.

hirdetés

 

A siker titkát négy fontos alaptényező adta: a csoportok számának növekedése, a tagmegtartási arány, valamint a generált üzletek mennyisége és értéke. A BNI Magyarország csoportjainak közel a fele, összesen 16 található a budapesti régióban. Budapest az üzleti élet szempontjából vonzó célpontnak számít, hiszen itt található a legtöbb vállalkozás, valamint a legnagyobb cégek is, a tagok ezáltal szélesebb kapcsolati hálót tudnak egymás rendelkezésére bocsátani.

 

- Miután egy helyen koncentrálódnak a legjelentősebb vezetők, beszállítók, alvállalkozók és ügyfelek, a vállalkozók úgy gondolják, hogy a fővárosban több és jobb opció van az üzletkötésre - árulja el Geyer Attila régióigazgató. - Nem véletlen, hogy egyre többen szeretnék kiaknázni az itt adódó lehetőségeket, közülük sokan a személyes ajánlásokon alapuló üzleti modellt igénybe véve: tavaly 3000 üzletember látogatott el vendégként a BNI budapesti üzleti találkozóira.

 

Miközben tavaly a budapesti csoportokban több mint 18 000 jutalékmentes üzleti ajánlás született, az is kiemeli a régiót, hogy elkötelezett és megbízható üzletembereket tudhat a soraiban.

 

- Több mint 120 olyan vállalkozó van, aki már három évnél régebb óta üzletel a budapesti körzetben - teszi hozzá Geyer Attila.

 

Forrás: BNI Magyarország, bővebben: www.bni-hungary.com

Kapcsolódó cikkek

Budapest, 2014. október 13. - A pedagógusoknak és szülőknek új kihívásokkal kell szembesülniük, hiszen meg kell ismerniük a Z generáció tagjait, akik gyökeresen más szokásokkal, preferenciákkal bírnak, mint azok a gyerekek és fiatalok, akikkel eddig dolgoztak - fogalmazta meg dr. Edvi Péter, a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat elnöke. Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra című konferenciát harmadik alkalommal rendezte meg a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat az európai uniós "Safer Internet Plus" (SIP) program keretében.

mackofalva400-1481175609.jpg

Budapest, 2016. december 8. - Idén karácsonykor mackók lepik el az ország több gyermekotthonát: a Fürgefutár.hu és a Mackófalva közös akciójában Magyarország minden pontjáról várják a plüssállatokat, amelyek a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát varázsolják szebbé.

szekeres-nora-segits-jatekkal400-1463389081.jpg

Budapest, 2016. május 17. - A Játéksziget, a Máltai Szeretetszolgálat és a Leo Burnett reklámügynökség szemléletformáló kampányba kezdett, melyben Basico kollekció néven kézzel eszkábált játékok segítségével hívja fel a Játéksziget üzletekbe látogatók figyelmét és aktivizálja őket a rászoruló gyerekek támogatására.