Vasérték

2016. február 11., csütörtök 08:25

 Tisztelt Dr.Úr! A lányom8 éves beteg volt arcüreg gyulladás és hugyuti fertőzést kapot.Erre szednie kellett antibiotikumot Klacidot.A gyógyszer el fogyása után 2 nappal vért vettek tőlle.Minden eredménye jó kivéve a vas ami a 9.0-21.5 értékek helyett 30.2 Soha nem volt gond az eredményeivel.Lehet esetleg ez az antibiotikum mellék hatása?Mit tehetek hogy ne legyen ebből az értékből gond?

Nem okozta az antibbiotikum. A vasháztartás egyéb paramétereivel együtt kell értékelni.Tisztelettel

Kapcsolódó cikkek

Tisztelt Doktor Úr! 7 hónapos kisfiamnak néhány napja bújt ki az első foga, amivel tegnapi napon megharapta a nyelvét. Mára egy lencse nagyságú fehér folt lett rajta (olyan, mint az afta). Nem is nagyon akar enni, gondolom fáj neki, de szerencsére a tápszert elfogadja. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e valamilyen ecsetelővel gyorsítani a gyógyulást, vagy bízzam a természetre. Válaszát köszönöm! Üdvözlettel

 Tisztelt Doktor Úr! Első babás nagyon aggódó anyuka vagyok. Fiam 3 hónapos. A mai napon véletlenül sapka nélkül indultam el vele sétálni. 17 fok volt, szűrt napsütés, enyhe szél. Amikor észrevettem hogy hibáztam gyorsan vissza szaladtam, és adtam rá sapkát. Hozzávetőleg 10 percet volt fedetlen fővel a gyermek. Nagyot hibáztam? Vigyem orvoshoz? Mire figyeljek a következő napokban? Esetleg a fülét nézegessem?

Tisztelt Doktor úr! Kislányom márciusban lesz 9 éves . Mindig vékony válogatós rossz evő volt. Ahogy betöltötte a 8 evet hirtelen sokat hizott most 135cm magas és 35 kg. Nem eszik sokkal jobban mint korábban. Az elmúlt 1 evben 6 kg ot hizott. Normális ez ebben a korban kell emiatt aggódnom? Megtisztelő válaszát. Köszönöm. Eniko