Köhögés és a Curam

2016. február 10., szerda 20:31

 Renáta 

Kérdés: Tisztelt Dr Úr! Szeretném megkérdezni, hogy gond lehet-e a kisfiamnál? Egy napja voltunk a háziorvosunknál mert nagyon beregedt és elkezdett köhögni,egyszer be is lázasodott (39fok). Kaptunk egy egy gyogyszert (curam dul 400mg) h ha nem javul 2-3nap alatt az acc tol akkor adjuk be neki,mert műtét előtt àllunk. 16-an műtenék hasfali sérvvel. Nem lehet gond azzal hogy beteg volt? Mert a haziorvos szerint elmulik,mert nem lat semmi olyan gondot ,se a torkaban,ye mashol,igy meglehet a műtêt . köszönöm szives vàlaszát

Kedves Anyuka! Már valószínű megvolt a kontroll is, de gyorsabban nem tudok válaszolni Ha meggyógyult a a gyermek, akkor ebből biztosan nem lesz gond.

Kapcsolódó cikkek

Üdvölöm! Kisfiam 3napos es streptococcus fertőzést kapott. A terhességem során kimutattak a streptot, ezert Klion Dt, a 36.heten Augmentin duot kaptam. A 39.hét végén magzatvíz szivargassal indult a szülés, kb fél egykor. Kb 7.30 kor vénásan antibiotikumot kaptam es 9.35re született meg pici fiam. Azóta ő napjában kétszer kap antibiotikumot. Kérdésem lenne, milyen problémákat okozhatott igy nála a fertőzés? Meddig kell kapnia a kórházban az antibiotikumot, illetve azt követően milyen eséllyel okozhat tovabbi bajt a szervezetében? Jelenleg tünetmentes, milyen tünetekre kell fokozottan figyelni es mennyi idős koráig? Ugy tudom nagyon aggresszív a betegség, ebben az esetben mekkora az esélye, hogy par napos lefolyasú halálos vagy agykárosodassal járó probléma merül fel. Ha tüneteket produkál, antibiotikum mellett vagy azt követően, mi és milyen eséllyel alkalmazható további kezelés. Köszönöm válaszát. 

Tisztelt Doktor, 7 éves lányomnak tavaly ősztől-idén nyárig kb. 5x volt mandulagyulladása. Alváskor horkol, megfázás esetében mindig rámegy a betegség a jobb fülére: ekkor kevésbé hall rá. Antibiotikummal eddig megoldottuk a problémát. Javasolt a mandulák kivétele? köszönöm

Kisfiam 6 hónapos lactogen harmony tápszert kap,pépeket stb.. Pár hete zöld a kakija és kemény! Gyermek orvosunknak meg említettem azt mondta majd beszélünk róla! Miért lehet ez betegség vagy csak váltunsk tápszert? Válaszát előre is köszönöm!