Gyógyszeradagolás

2015. október 15., csütörtök 08:55

Tisztelt Doktor úr! 9 hetes, kizárólag anyatejes babámnál az orvosa kismértékû vérszegénységet állapîtott meg,amire 3 féle gyógyszert îrt fel neki, Viszont a patikában 2 patikus is azt mondta, hogy azokat nehogy adjuk már egy ekkora babának fôleg úgy,hogy anyatejes és hogy ennek az orvosnak már nem ez az elsô 'mellényúlása". Teljesen elbizonytalanodtam. Súlygyarapodása egyébként megfelelô, 3000 grammal született, most 4600 gramm. Õnnek mi erröl a véleménye? 

 A gyógyszerrendelés megalapozott kórismén kell, nyugodjon. Ha ilyen típusú kérdés van, vissza kell menni a kezelőorvoshoz, s tisztázni, mi okozta a zavart.

Kapcsolódó cikkek

 Tisztelt Dr.Úr! A lányom8 éves beteg volt arcüreg gyulladás és hugyuti fertőzést kapot.Erre szednie kellett antibiotikumot Klacidot.A gyógyszer el fogyása után 2 nappal vért vettek tőlle.Minden eredménye jó kivéve a vas ami a 9.0-21.5 értékek helyett 30.2 Soha nem volt gond az eredményeivel.Lehet esetleg ez az antibiotikum mellék hatása?Mit tehetek hogy ne legyen ebből az értékből gond?

Üdvözlöm! Szeretnék érdeklődni hogy 4 éves korban mi a teendő ha minden éjjel bepisil a kislányom? Sokan ajánlották az éjszakai ébresztést, pisiltetést de én én nem tartom jó megoldásnak. Szíveskedjen segíteni hogy van -e valami módszer ezt leküzdeni vagy még ráérünk aggódni. Köszönettel:

 Kedves doktor úr! Unokám nyolc éves, most nyáron két hónapon át folyik az orra. Az orr-fül-gégész azt mondja semmi baja a gyermeknek. Nagyon rossz ez a kislányunknak egy nap tízszer is kell orrot fújni. Allergia ki van zárva vizsgálva lett allergiára . érem, ha van tanácsa kérjük segítsen. Előre is köszönöm szívességét.