Azonos hatóanyag

2017. január 11., szerda 09:12

Tisztelt Dr Úr! Egy olyan kérdéssel fordulok Önhöz hogy a kisfiam (4éves) ázgörcsre hajlamoas ezért 2óránként lázcsillapítunk. Sajnos ma mikor lázas lett beadtam neki egy antipyretikus kúpot(150mg) majd a flamborinból 8cseppet. Utólag tudtam meg hogy azonos hatóanyagú.okoztam esetleg bármilyen kárt ezzel?köszönöm válaszát!!!!

 

Üdvözlöm. Nem azaonosak a hatóanyagok!

 

Kapcsolódó cikkek

Kisfiam 6 hónapos lactogen harmony tápszert kap,pépeket stb.. Pár hete zöld a kakija és kemény! Gyermek orvosunknak meg említettem azt mondta majd beszélünk róla! Miért lehet ez betegség vagy csak váltunsk tápszert? Válaszát előre is köszönöm! 

Tisztelt Doktor Úr. 2éves kislányom a múlt héten beteg lett. A házi orvos írt neki antibiotikumot, amit csak szükség esetén kellett volna elkezdeni, de mivel a.panaszai elmúltak nem adtam neki. Üa vittem vissza, mert a köhögése nem múlt el. A Doktor Úr azt javasolta, hogy mégis kezdjük meg az antibiotikum szedését. Én viszont figyelmetlen voltam és nem olvastam el a betegtájékoztatót, így a bontatlan gyógyszert (ospen) nem tároltam hűtőszekrényben. Megromlott szobahőmérsékleten, ha adtam Neki belőle azzal ártottam Neki?

 Tisztelt Dr Ur egy ketdesem van 4.5eves kisfiam most van tul a baranyhimlon de elotte elkezdtunk egy fereghajto kezelest,ugyanis orsofereg mer giardia lamblia volt a szekletebe.Decaris tabletat kapot ezelott harom hete mielott himlos lett volna.Most a masodik kezelest Vermox tabletaval lehet?A himlo miatt nem lesz baja a gyereknek?Koszonom valaszat.